czwartek

[9] Paski wybielające BRIGHT WHITE.



Każdy chce mieć piękne,białe zęby, jednak nie każdego stać na wybielanie zębów u dentysty, czego koszty wahają się między 1000 a 1500 zł. Są jednak tańsze ,ale równie skuteczne sposoby. :)
Jednym z nich są paski pokryte żelem wybielającym. 


Ja wybrałam paski firmy BrightWhite i zamówiłam je na stronie producenta tutaj.   ponieważ na allegro często zdarzają się podróbki.Zestaw w skład którego wchodzi 14 opakowań (czyli 28 sztuk pasków - na górną i dolną szczękę) oraz wybielający flamaster zapłaciłam 49 zł + koszty przesyłki. Łącznie 65 zł. Do zestawu dołączony był również tester bieli i ulotka.







Jak wybielać? Instrukcja obsługi.


W Internecie możemy znaleźć bardzo wiele instrukcji jak używać pasków.
Sprawa jest bardzo prosta.Naklejamy paski na zęby na 1 godzinę, po czasie zdejmujemy i gotowe.
Ważne jest żebyśmy przed i po nakładaniu pasków na ok. 1 godzinę powstrzymali się od mycia zębów,bo może do  dodatkowo uwrażliwiać dziąsła,i wówczas wybielanie z pewnością będzie bolesne.


Aby wszystko przebiegło poprawnie należy pamiętać o kilku rzeczach:
   - W trakcie trzymania pasków na zębach nie należy pić ani jeść.
 -   Nie zasypiaj z paskami.
  -  Nie zaleca się trzymania ich dłużej niż 1 godzinę.
   - Jeśli masz problemy z nadwrażliwością zębów trzymaj paski na zębach krócej.Możesz również używać ich co drugi dzień.
  -  Paski są przeznaczone dla osób powyżej 13 roku życia.

Warto pamiętać o tym,że nic nie trwa wiecznie,efekty wybielania również,dlatego kuracje należy powtarzać co kilka miesięcy .


Co potem? Biała dieta.

O białe zęby trzeba szczególnie dbać- myć je 3 razy dziennie najlepiej miękką szczoteczką.Warto też zwrócić uwagę na swoją dietę. Prawda jest taka,że jeżeli chcesz mieć białe zęby musisz zrezygnować ( a przynajmniej ograniczyć) jedzenie niektórych produktów. W zasadzie im ciemniejszy kolor jedzenia czy picia tym mocniej ono barwi,więc wino,kawa,cola czy herbata odpadają.Co ciekawe herbata zielona barwi silniej niż czarna. ;-)

Przez około 2 tygodnie po zabiegu wybielania zębów warto prowadzić tzw. białą dietę .

SKUTKU UBOCZNE.

Co do skutków ubocznych pierwszego dnia używania pasków czułam lekką nadwrażliwość zębów,szczególnie dolnych.Potem zupełnie minęła. Czułam,że zęby co nieco wrażliwsze niż wcześniej,jednak nie czułam bólu. Moje zęby zawsze były trochę wrażliwe,więc spodziewałam się,że paski mogą to nasilić,jednak właściwie używanie ich  było całkiem przyjemne.


EFEKTY
Niestety,nie mam zdjęć swoich zębów przez użyciem pasków,
ale efekt mnie zaskoczył- paski wybieliły mi zęby o kilka tonów,po 2 kuracjach paskami.


Szczerze mówiąc przed ich zakupem byłam nieco sceptycznie nastawiona,bałam się ogromnej nadwrażliwości ( która koniec końców nie wystąpiła ), wyrzucenia pieniędzy w błoto.
Efekty przerosły moje oczekiwania i jestem bardzo zadowolona :-) Serdecznie polecam, i na pewno kuracje będę powtarzać co jakiś czas :-)